Free download cyberlink powerdirector 17 full version with crack

Cyberlink Power Director

Cyberlink Power Director 17 Crack is the video editorial manager that is delightful and for the most part utilized for pc programming and furthermore popular for the whole world. This application goes ahead the market in five adaptations with different highlights. It incorporates Ultimate Suite, Director Suite, Deluxe, Ultra, and Ultimate.

The form that is first in Jan 2005. After forward, numerous adaptations presented with new highlights and usefulness. In the event that you have the enthusiasm for video changing and searching for such programming that satisfies your thirst. It has numerous ways that are clear with the goal that anyone can run it. Indeed, even individual who has little learning about video altering can likewise utilize it rapidly and gets preferences of its full highlights.

cyberlink powerdirector 17

Moreover, Cyberlink Power Director 17 Kegan is a total video cut proofreader Tool. From it, you’ll empower to create proficient looking. For example, blending some sight and sound components recordings that are including pictures, progress results. You could change the clasp part, content layers all with a tweaked history soundtrack. Power Director 17 Crack Ultimate furnishes you with the work that is simple so you can make entrancing recordings in only a couple of ticks. It is agreeable and better than average to utilize. You could make recordings the genuine way you like. It contains a considerable measure of layouts, impacts, and change in the booked framework to make your recordings all the more intriguing. It has ground-breaking highlights to make recordings which can be brilliant video.

Cyberlink Power Director Download Link…..

CyberLink Power Director এর প্রধান বৈশিষ্ট্য  সমূহঃ

 

Intelligent Color সংশোধন:

রঙের ম্যাচ বুদ্ধিমানভাবে আপনার ভিডিও ক্লিপ ফুটেজ বিশ্লেষণ করে এবং সম্পূর্ণ একটি ক্লিপ জুড়ে একটি fit footage তৈরি করতে আলোকসজ্জা, সম্পৃক্তি এবং রঙ ভেরিয়েবলগুলি সমন্বয় করে। এটি একটি ভিন্ন চলচ্চিত্রের ক্ষেত্রে ভিডিও শট বা হালকাভাবে একাধিক ডিজিটাল ক্যামেরা থেকে নেওয়া জন্য উপযুক্ত।

Express Color গ্রেডিং:

Look-up tables একটি সহায়ক এবং পদ্ধতি যা দ্রুত ভিডিওর ক্লিপ জুড়ে একটি বিশেষ প্রভাব অর্জন করতে পেশাদারগুলিকে একক উৎস থেকে অন্য উৎসতে ফিট করতে ব্যবহার করে।

Disc Authoring & অনলাইন শেয়ারিং:

পাওয়ারডাইরেক্টর ১৭  হার্ড ডিস্ক না কিন্তু যা আপনাকে সিডি, ডিভিডি এবং এমনকি ব্লু-রে উৎপাদন করতে দেয়। আপনি অবিলম্বে এবং পরিবারের সঙ্গে বন্ধুদের সাথে শেয়ার করতে টুইটার এবং ইউটিউব সরাসরি প্রকাশ করতে পারবেন।

Video Collage ডিজাইনারঃ

animated spaces এর সাথে সম্পন্ন একটি একক কাস্টমাইজযোগ্য কোলাজের মধ্যে আলাদা সাতটি ভিডিও একত্রিত করতে পারবেন।

ভিডিও Enhance Colors:

এই অপশনটির মধ্যে আপনি অনেক Enhance Colors খুঁজে পাবেন, যা ব্যবহার কররে আপনার ভিডিওটি জীবন্ত মনে হবে।

কাস্টমাইজ ডিজাইন Tools: Customizable Design Tools দ্বারা যেকোন ভিডিওকে অনেক সহজ করে ইডিট করতে পারবেন।

ভিউ Designer:

অপশনটির মাধ্যমে 360ºভিডিও ইডিট করতে সহয়তা করবে।

বন্ধুরা আশা করছি পোস্ট আপনাদের উপকারএ এসেছে। আপনাদের আর কি কি ধরণের সফটওয়্যার অথবা অ্যাপস ফ্রিতে লাগবে তা কমেন্টস করে জানাবেন।

আমাদের Youtube Channel টি Subscribe  করে রাখবেন যাতে সবধরণের তথ্য সবার আগে পেয়ে যান।

0 Comments